התכנסות וזינוק

התכנסות וזינוק

האם אפשר לרוץ בלי מספר חזה?

לא. המספר מהווה את "כרטיס הכניסה לאזור הזינוק". יש לענדו על החזה מלפנים בלבד. רץ ללא מספר חזה יורד מהמסלול, גם מטעמי אבטחה ובטיחות.

האם יהיה מקום לתפילת שחרית?
יוקצה שטח לתפילת שחרית במתחם הכינוס. יש לעקוב אחרי השילוט. 

האם יש שירות שמירת חפצים?
יוקם מתחם מסודר ומאובטח של שמירת חפצים לכלל הרצים בכל המסלולים. עלות שמירת החפצים 30 ש"ח לכלל הרצים. ניתן לרכוש את שירות שמירת החפצים דרך חנות המרתון. מספר המקומות למתחם מוגבל.
 
האם אפשר לרוץ במקצה שונה מאשר זה שאליו הוקציתי ואשר כתוב על מספר החזה שלי?
לא. עליך לרוץ במקצה (בחצי מרתון ובעשר ק"מ) שרשום על מספר החזה שלך – בהתאם להרשמה. רץ שירוץ במקצה שונה, מסתכן בפסילת זמנו. 
 
כיצד אדע מהיכן ומתי להיכנס לזינוק?
שעות הכניסה לכל מקצה יפורסמו בסמוך למועד האירוע ב"מידע" תחת "לו"ז האירוע". לכל מקצה כתובות אותיות על מספר החזה. הרצים יוכנסו בגלים לפי סדר זה.
 
האם יש יתרון לעמוד בחלק הקדמי של הזינוק? היכן כדאי לעמוד?
ממש לא. הזמן הוא אישי ונמדד מרגע מעבר הרץ עם השבב שלו על קו הזינוק. ככל שהרצים ישמרו על רווחים בזינוק, כך הריצה בהמשך – ליד תחנות המים ובמקומות הצרים, תהיה מרווחת יותר. פייסרים עם שלטים יסמנו את מקומות העמידה הרצויים לכל גזרת זמן. שמירה על הסדר הזה, תיטיב עם הרצים בזינוק נוח. 
 
למה אני צריך לרוץ בהתאם למקצה אליו נרשמתי? 
הריצה לפי המקצים והגלים סודרו לפי צפי התוצאה של הרצים. ככל שישמרו הנהלים והכניסות בהתאם, פחות רצים יעקפו או ייעקפו ע"י אחרים ותצומצם הצפיפות. רצים לא יוכלו להיכנס למקצה גבוה (מהיר) יותר מזה אליו נרשמו, אלא רק למקצה נמוך (איטי) יותר. 
 
היכן אוכל להחנות את רכבי?
יש שפע של מקומות חנייה חינם באזור הזינוק – מחניון מרכז הספורט הלאומי (אצטדיון האתלטיקה והועד האולימפי) ועד חניון קניון איילון ואצטדיון רמת גן (מומלץ בשל כניסותיו הרבות והנוחות) המרוחק רק כ-1.5 ק"מ מאזור הזינוק. יש לקחת בחשבון כי ככל שתגיעו מאוחר יותר, כך החניונים הקרובים לאזור הזינוק יתמלאו. דרכי ההגעה והחניונים המסודרים תחת לשונית "דרכי הגעה וחנייה" בעמוד המידע. 
 
האם מותר לחנות במדרכות המסומנות לחנייה אסורה או אזורית?
לא. חנייה לצד המדרכות הינה בהתאם לתקנות העירוניות.