רוצו על 2017!



אז מה אתם חושבים על 2017? איך היא תיראה? בכל שנה חדשה אנחנו עומדים בפני החלטות, מטרות, שאיפות ותקוות בכל תחומי החיים. אבל מה אנחנו מאחלים לעצמנו בכושר ובספורט? להיות טובים יותר? חזקים יותר? אולי בכלל להוריד במשקל, או לשפר שיא אישי בריצה.
הדרך הטובה ביותר לקיים החלטות והבטחות לעצמנו היא לפרק אותן לצעדים קטנים ולתגמל את עצמנו על כך שעמדנו בהם. 
לכן ברגע שהחלטתם מהי רשימת המטרות/הבטחות שלכם לשנה הקרובה, נסו לכתוב אותה לעצמכם. זה אולי נראה לכם טפשי, אבל ברגע שזה יהיה כתוב יהיה קשה לכם להתחרט. בסופו של דבר, יש בזה משהו מרגש שמעיד על שינוי, על התפתחות ועל הגשמה עצמית. 
 


הנה 5 רעיונות להחלטות שכדאי לכם להכניס לרשימה, כאלה שיכולות לשפר את הריצה שלכם:
 
להפסיק לרוץ לבד
 
כמה פעמים אמרתם לעצמכם שאתם צריכים להצטרף לקבוצה? או שהגיע הזמן לשכנע את החבר הכי טוב שלכם לבוא אתכם לריצות? ואולי בכלל זה משהו שאפשר לעשות עם בן/בת הזוג? הכי קל לא לתאם מראש, לצאת לריצה מתי שבא, לא להיות תלויים באף אחד ולרוץ עם האוזניות. נכון, זה אולי הכי קל אבל נסו השנה לפתוח את עצמכם לשותפי ריצה חדשים. קבוצת ריצה או אפילו כמה חברים קבועים יכולים לשפר את הריצה שלכם, לדרבן אתכם, למנוע מכם לוותר לעצמכם וגם להכניס מסגרת חברתית נעימה לכל הסיפור – ולהפוך את הריצה למשהו חברתי וכייפי שאתם נהנים לעשות. 
 
להירשם למרוץ
 
אם עדיין לא נרשמתם למרוץ מטרה שמתקיים ב-2017, זה הזמן. רצוי שזה גם יהיה מרוץ שתצטרכו להתאמן אליו – כלומר מרחק ריצה שיהיה עבורכם מאתגר, כזה שאולי עדיין לא עשיתם. או לחילופין, לכוון לתוצאה טובה יותר מתוצאות עבר שלכם. אנחנו יכולים להציע את מרתון סמסונג תל-אביב שמתקיים ב-26 בפברואר ומתאים לכולם בשל מגוון המסלולים שהוא מציע. אם אתם רצים 5-7 ק״מ ברצף, הירשמו ל-10 ק״מ. אם אתם רצים 12-15 ק״מ ברצף, הירשמו לחצי מרתון. תהפכו את 2017 לשנה בה תצליחו באתגר חדש!


 
להקפיד על התזונה
 
זו החלטה שבטח חוזרת על עצמה מדי שנה, אבל אולי זו תהיה השנה בה באמת תתמידו בה? דיאטות שמתחילים ומפסיקים לעיתים קרובות אינן באמת בריאות לכם. תחליטו פשוט להתחיל לאכול בריא – לא צריך לקרוא לזה דיאטה ואפילו לא חייבים לרדת במשקל. פשוט לאכול יותר פירות וירקות, להמעיט בסוכרים ומזונות מעובדים, להחליף את השתייה הממותקת במים ולהתחיל לדאוג לעצמכם יותר. אולי אפילו ללכת לייעוץ תזונאי קצר כדי לקבל מושג איך אתם יכולים לשפר את התפריט שלכם. תזונה בריאה ומאוזנת יותר תוביל בדרך כלל גם לירידה במשקל וגם תתרום לכושר הגופני שלכם.
 
לחשב מסלול מחדש
 
שוב ריצה בפארק? צאו קצת מהמסגרת ונסו לרוץ במקומות לא שגרתיים, גם אם זה אומר להיכנס לרכב ולנסוע קצת בשביל להגיע למסלול חדש ביער, בשטח, בעיר אחרת, בחוף ים שונה. אם תגוונו בריצות שלכם, יהיה לכם הרבה יותר כיף לצאת אליהן. היה מישהו שאמר שאם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים...
 
ללמוד קצת על התחביב שלכם
 
דרך מעולה להגיע למטרות ושיאים חדשים בריצה היא ללמוד אותה. למה הכוונה? לקרוא מאמרים, כתבות, בלוגים. להתחיל לעקוב אחרי חשבונות אינסטגרם של רצים ורצות מדליקים. להפוך את הריצה למשהו שמעניין אתכם, לא מטלה שחייבת להיעשות.
 
 
והכי חשוב, אל תפסיקו לרוץ. שנה טובה ומוצלחת!
 

שיתוף


תגובות