ריצת דאנה

בחיי היומיום יש לנו הזדמנויות מעטות לעשות מעשה טוב. הזקנה שעזרנו לה לחצות את הכביש כבר מזמן בבית ואת שמו של הלוחם שהחלפנו בנשיאת האלונקה כבר מזמן שכחנו. ועדיין, עמוק בפנים, אנו יודעים שכשמישהו יזדקק לנו, כשמישהו יצטרך אותנו, "נהיה שם בשבילו" כמו שאומרים האמריקאים.
ובכן, היום הזה הגיע. ביום שישי הקרוב יהיו הרבה אנשים ברחובות תל אביב שמילה טובה שלכם, שחיוך שלכם בזמן הנכון ועם האנרגיה הנכונה יכול לעשות המון עבורם.  
כפי שאנחנו יודעים על בשרינו, תחרות, במיוחד בשלביה הסופיים, אינה קלה ודורשת תעצומות נפש. רגעי קושי ומשבר הם חלק מהתחרות ועצם ההתגברות עליהם, זה מה שעושה את חציית קו הסיום לחוויה מתוקה כל כך עם סיפוק גדול כל כך.
 

 

דאנה (Dhana) זו מילה בסנסקריט שמשמעותה 'מתנה' או 'נתינה' (מכאן גם המילה האנגלית ל'תורם', Doner).דאנה ראן (Dhana Run) היא ריצת נתינה. אמנם אתם לא משתתפים בתחרות אבל האנרגיה שלכם נחוצה מאד. צאו בבוקר לרחובות תל-אביב, עימדו בצד הדרך ותתרגשו כשהרצים המובילים יחלפו על פניכם במהירות עצומה, כזו שאפילו אם אתם רצים מנוסים לא תוכלו להחזיק איתם ארבע מאות מטר.

 
אחרי שפרץ האדרנלין הראשון יחלוף הישארו שם, זהו את הפנים המוכרות אבל גם את אלה שאתם לא מכירים. עודדו אותם במילה, בחיוך, ותראו איך האנרגיה שיש בכם יכולה לעזור, אבל ממש, לרצים אנונימיים שאתם לא מכירים. תראו איך מילה טובה הופכת רגע של משבר לרגע של חיוך. זה לא יהיה קל – יש הרבה רצים והטור ארוך ארוך – אבל אתם חזקים נכון? בעצמכם השתתפתם בכמה וכמה מרוצים, אז מה זה המאמץ הזה לעומת הריצה. יהיה קשה אבל אל תוותרו,  הישארו לצד המסלול עד שאחרוני הרצים יעברו. אלה הם הגיבורים האמיתיים, אלה שלא מחכה להם פודיום, אלה שעבורם ריצת ה-10 ק"מ היא ריצת אולטרה מרתון, אלה שנלחמים בכל מטר לאורך המסלול. ייתכן שחלקם מבוגרים ואפילו קשישים, חלקם עם עודף משקל, חלקם ללא הכנה מספקת אבל בכולם רוח לחימה המונעת בכוח רצון ובנחישות עזה. הדאנה שלכם תעזור להם. אל תתעצלו, עשו מעשה טוב, קומו בבוקר יום שישי, וצאו לדאנה ראן. אולי גם תגלו את הסיפוק הגדול שקיים בריצה ושאינו כולל את המרכיבים של שעון וקו סיום. להתראות ברחובות העיר.
 

מי שמתנדב להושיט יד ולעמוד בתחנת עידוד וחלוקת פירות לרצי המרתון – עזרתו תתקבל בברכה רבה. שלחו מייל אל  info@marta.org.il

 

שיתוף


תגובות