קפוץ לתוכן

בקצב שלך - פלייליסט הריצה המושלם לנשים!


מאת: נעמה חן ואידית אבשלומי, eco99FM

Flashdance (what a feeling) - Irene cara
השיר לקוח מתוך הסרט המצליח פלאשדאנס, שיצא בשנת 1983. מבצעת השיר – הזמרת איירין קארה, זכתה לא רק בפרס האוסקר היוקרתי על השיר הזה, אלא גם בפרס גלובוס הזהב, ובפרס הגראמי! רק בגלל זה שווה לרוץ איתו!
להאזנה 
 
Survivor - Destiny's Child
זהו שיר הנושא מתוך אלבומן השלישי של בנות להקת הדסטיניז צ'יילד. על המילים והלחן אחראית הצלע המרכזית בלהקה - ביונסה, שיצרה את השיר יחד עם מנהל הלהקה מת'יו נואלס. אם שם המשפחה מצלצל לכם מוכר, אז כן – מדובר על אביה של הזמרת. בהחלט משפחה מוזיקלית.
להאזנה

Work bitch- Britney Spears
אם השיר הזה לא יגרום לכן להגביר קצב, אז לא ברור לנו איזה שיר כן. מלכת הפופ בריטני ספירס עם שיר דאנס מרים במיוחד משנת 2013, והמסר הוא חד משמעי – רוצה גוף חטוב, למבורגיני, ולהראות מעולה בביקיני? - כדאי שתעבדי בשביל זה. ביץ'.
להאזנה
 
Dog days are over - Florence + The Machine
להקת פלורנס אנד דה מאשין פרצה לחיינו לפני כ-8 שנים, ומאז היא לא מפסיקה לשחרר להיטים לאוויר. השיר הזה הוא הלהיט הראשון ואולי גם הכי גדול שלהם, והאנרגיות המטורפות של פלורנס וולש הסולנית הצבעונית, עושות לנו חשק לנעול נעלי ספורט.
להאזנה
 
Shake it off - Taylor Swift
אחת הזמרות המצליחות בעולם כיום – ולגמרי בצדק, היא טיילור סוויפט. לפני כמעט שנתיים היא שיחררה לעולם את אלבומה האחרון – 1989, והלהיט המקפיץ הזה – גם הוא חלק מהאלבום. בקליפ שצבר כבר למעלה ממיליארד צפיות נראית הכוכבת כשהיא – כמו שאומרות מילות השיר, לא מפסיקה לנענע. אגב אם תהיתן – המילה shake מופיעה בשיר 70 פעמים. אז יאללה – אם טיילור אומרת, מי אנחנו שנסרב? תתחילו לזוז!
להאזנה
 
Ready to Go - Republica
בימים אלה ממש מציינת להקת רפאבליקה 20 שנה ללהיט הענק הזה שיצא בשנת 1996, וזו סיבה מספיק טובה להכניס את השיר הזה לפלייליסט הריצה שלנו. להקת הרוק הבריטית הזו קמה שנתיים לפני כן, המון להיטים לא היו לה – אבל בשבילנו מספיק להיט אחד מנצח – ואנחנו מסודרות! 
להאזנה
 
My favorite game - The Cardigans
אחד הלהיטים הגדולים של הקארדיגנס, שמוכר מאוד גם בגלל הקליפ המפורסם שלו בו נראית סולנית הלהקה נינה פרסון נוהגת בקאדילק ישנה. אז זהו – שלא. פרסון רק עושה עצמה נוהגת, כשלמעשה הרכב מונח על גבי משאית שגוררת אותו, בעוד התמונה מציגה לנו את הזמרת קורעת את הכביש. גו נינה!
להאזנה 
 
Hung up - Madonna
כל סט ריצה שמכבד את עצמו חייב להכיל לפחות שיר אחד של המלכה האם מדונה. מן הראוי ששיר שדורג במקום הראשון ב-41 מצעדים, ובזכות נתון זה זכה להיכנס לספר השיאים של גינס – יהיה השיר הנבחר. ,Hung up שמבוסס מוזיקלית על gimme! gimme! gimme! של להקת אבבא, נחשב לאחד הסינגלים הנמכרים בעולם, לאחר שמכר מעל ל-9 מליון עותקים – אם תשאלו אותנו – זו זכות לצאת לרוץ איתו!
להאזנה
 
Crazy - Alanis Morissette 
הזמרת הקנדית בקאבר מעולה לשיר של seal  מתחילת שנות ה-90. הקאבר של אלאניס יצא בשנת 2005, כחלק מפרסומת לחברת GAP, את הפרסומת אף אחד לא זוכר – הלהיט הענק הזה, איתנו לנצח. בראיון שנערך עם הזמרת היא סיפרה כי המשפט המרכזי בשיר - You're never going to survive unless you get a little crazy – הוא אחד הפשוטים אך יחד עם זאת העמוקים ששמעה. אז יאללה – מוזמנות להשתגע!
להאזנה 
 
I kissed a girl - Katy Perry
נחתום בנשיקה – עם השיר הלהיט הענק הזה של קייטי פרי. המבקרים שיבחו מאוד את הסאונד של השיר, אבל קצת פחות התחברו למילים. יחד עם זאת, זה לא הפריע לשיר להפוך לאחד הסינגלים הנמכרים בעולם – כנראה שאנחנו יותר ליברליים ממה שאנחנו חושבים. אז נשיקות ו... יאללה – צאו לדרך!!
להאזנה

ולסיום, קבלו פלייליסט מלא באנרגיה נשית לשעה שלמה ורצופה של אימון ריצה: להורדה 



שיתוף


תגובות