זהירות, חגים!

זהירות, חגים!

חודש עמוס בחגים לפנינו, מה שאומר כיף גדול מצד אחד, ולא מעט פיתויים מצד שני. היציאה מהשגרה, הארוחות, הנסיעות, הטיולים - כל אלה עלולים לגרום לעלייה במשקל ולא מעט תסכולים. אז איך מגיעים ל״אחרי החגים״ עם מינימום פגיעה בתזונה ובאימונים?

לכתבה המלאה
ימי הצום – הדיאטות הפופולאריות

ימי הצום – הדיאטות הפופולאריות

 
נראה שלא משנה לאן מסתכלים לאחרונה, צצה לה איזו דיאטה חדשה שמתיימרת להיות ״הסוף לדיאטות״ ומבטיחה לא רק להוריד את הקילוגרמים העודפים (ומהר) אלא גם לספק ״דרך חיים חדשה ובריאה״. תפריט מאוזן המחולק לארוחות - OUT. צום מיצים אחת לשבוע - IN. האמנם? סקרנו את הדיאטות הפופולאריות וחזרנו רעבים.
 
לכתבה המלאה
10 החלטות בריאות לשנת 2018

10 החלטות בריאות לשנת 2018

לא צריך לחכות עד לינואר. התחילו להיות טובים יותר לעצמכם ולגופכם כבר החל ממחר.
לקראת שנת 2018 בריאה יותר – 10 החלטות שאתם חייבים לעצמכם בשנה החדשה.  
לכתבה המלאה
כיצד לתכנן תחרות ריצה?

כיצד לתכנן תחרות ריצה?

הצבתם לעצמכם מטרה, התאמנתם והתכוננתם רבות ליום התחרות. תכנון מקדים נכון של התחרות עצמה יתרום להשגת היעד אותו הצבתם תוך שמירה על הבריאות. יפית גלילי, פיזיולוגית של המאמץ ודיאטנית קלינית וספורט, עם עצות לתכנון נכון של התחרות מבחינה תזונתית ופיזיולוגית. 
לכתבה המלאה
גם טבעונים יכולים

גם טבעונים יכולים

החלטתם לעבור לתזונה טבעונית? חוששים ממה שזה יעשה לריצה שלכם? הסירו חשש מלבכם. רן שילון, אולטרה מרתוניסט, איירון-מן ומאמן ראשי של קבוצת "אנדיור", הוא גם טבעוני מבחירה. עכשיו הוא רוצה לנפץ לכם כמה סטיגמות בעניין השילוב בין טבעונות וספורט ולגרום לכם להפסיק לתהות מאיפה תקבלו חלבונים ואיך תגיעו לתחושת שובע. הטבעונות רק תעשה טוב לאורח החיים הספורטיבי שלכם. איך? תמשיכו לקרוא. 
לכתבה המלאה
איך עוברים מ

איך עוברים מ"לרדת בגדול" לריצת מרתון?

חשבתם שבשביל לרוץ חייבים להיות רזים וחטובים? תחשבו שוב. מאז תוכניות כמו "לרדת בגדול" ו"המרתון", גם אנשים כבדי משקל התחילו לרוץ ולהתחרות, חלקם אף במסלול המרתון הנחשק! יאיר קרני במאמר על מהפכת משקל שמתחילה במהפכת תודעה. 
לכתבה המלאה