קפוץ לתוכן

מרוצי הלילה המדליקים בעולם

לא רק בתל-אביב! בעולם מחכים לכם מרוצים ליליים של 5 ק"מ, 10 ק"מ, חצי מרתון ואפילו מרתון! חלק מהמרוצים מתמקדים בחוויה, אחרים נחשבים למרוצים מקצועיים לכל דבר, אבל בכולם הכיף מתחיל הרבה אחרי שהשמש שוקעת... 

The Spark Run
איפה? לוס אנג'לס, ארה"ב
מרוץ 5 ק"מ עם אנרגיה גבוהה במיוחד, שגם ידידותי למשפחות וילדים. המרוץ מבטיח חוויה סנסורית של אור וסאונד, והמשתתפים מקבלים אביזרים שונים בשביל להעצים את החוויה כמו מקלות זוהרים, אביזרי לד ותחפושות נוצצות ומשוגעות. המרוץ מתחיל ב-8 בערב אך המשתתפים מוזמנים להגיע מוקדם ולהתחיל את המסיבה שלפני המרוץ הכוללת צביעת פנים באיפור זוהר. המסיבה המעניינת באמת היא זו שאחרי המרוץ עליה אחראי די.ג'יי מוביל שמעייף את מי שעדיין לא התעייף מהמרוץ.
 
Friday the 13th Night Race
איפה? טקסס, ארה"ב
המרוץ הזה, גם הוא ל-5 ק"מ, פונה קודם כל למעריצים המושבעים של סרט האימה "יום שישי ה-13". הרצים מוזמנים להתלבש כמו פרדי קרוגר או כמו זומבים ולהבהיל אחד את השני לאורך הריצה. המסלול מתקיים בתוך פארק חשוך והרצים מגיעים עם פנסי ראש, על מנת להגביר את אפקט האימה. המסיבה שאחרי המרוץ כוללת בירה חופשית, אוכל, תחרות תחפושות נושאת פרסים וכמובן מוזיקה משובחת.
 
Glow in the Park
איפה? ממפיס - טנסי, ארה"ב
מהמרוץ הזה לא יוצאים נקיים, ולא בהכרח בגלל הזיעה. ערכת הרצים כוללת שקית מלאה באביזרים זוהרים ולאורך מסלול 5 הקילומטרים הרצים סופגים מקלחות קצף ומים זוהרים בקרני UV, ענני אבקת צבע ועוד. המסיבה נמשכת גם אחרי קו הסיום עם מסיבה שאחרי המרוץ. המקלחת לפני השינה – הכרחית יותר מתמיד.


 
Moonlight Half Marathon
איפה? יוטה, ארה"ב
למרוץ הלילה הזה יש טוויסט מיוחד. קודם כל הוא למרחק חצי מרתון ולא 5 או 10 ק"מ כפי שמקובל לרוב במרוצי לילה. שנית, אין זמן זינוק. במרוץ הזה רצים יחד עם אור הירח, תרתי משמע: המשתתפים יכולים להתחיל את המרוץ בכל זמן שהם רוצים. המטרה: להיות הרץ הראשון שמסיים מיד לאחר שהשעון מראה חצות. ואיך יודעים מתי חצות? מנחשים לפי הירח, כי אסור להשתמש באמצעי מדידה, שעון או גלאי כלשהו המורה על זמן במהלך המרוץ.
 
Night Marathon
איפה? לוקסמבורג, ליסבון וערים נוספות באירופה
לרוץ מרתון בלילה... נשמע לכם מעייף?
בלוקסמבורג, פורטוגל, בלגיה, גרמניה ועוד, המרתון הלילי הוא אירוע שנתי רב משתתפים. הוא מוזנק לרוב בין 19:00 ל-19:30 בערב, וברוב האירועים אין יותר מדי אביזרים נוצצים וזוהרים (בכל זאת, מרתון). החגיגות האמיתיות מתקיימות בסיום עם מתחמי אוכל, מסיבה, הופעות ועוד. מכיוון שרוב הרצים גם ככה לא מצליחים ללכת לישון אחרי ריצת מרתון, הם נשארים לחגוג ולפרוק את כל האדרנלין שאחרי...


 
מצפים לראותכם במרוץ הלילה של תל-אביב, 13.11.18!
25 אלף רצים ועשרות אלפי מעודדים וצופים במסלול 10 ק"מ אורבאני וזוהר ברחבי העיר תל-אביב. זינוק וסיום בספורטק תל-אביב.
לפרטים נוספים והרשמה: www.tlvnightrun.co.il
 
 

 

שיתוף


תגובות