קפוץ לתוכן

לא נחים בקיץ

 
לא מסוגלים לעבור את הקיץ בלי איזה מרתון? בארץ תתקשו למצוא מירוצי מפתח בחודשי הקיץ, אבל בחו״ל… יש המון. רק צריך לבחור. קבלו 5 מירוצים לרצים חרוצים שרוצים לעלות על מטוס ולברוח מהחום!
 
מרתון החומה הסינית (מאי)
 
מרתון החומה הסינית נחשב לאחד החווייתיים בעולם, עם טיפוס של 5,164 מדרגות וריצה דרך שבילי ההיסטוריה. הוא לא רק אחד היפים אלא גם אחד המאתגרים ומתקיים מדי שנה לקראת סוף חודש מאי.
 


טנריף בלו טרייל (יוני)
 
אחת מתחרויות השטח המאתגרות באירופה. הרצים מתחילים בגובה פני הים ועולים לגובה 3,500 מטר דרך תוואי שטח יפיפה הכולל בין היתר גם הרי געש. המרוץ מסתיים על פסגת ההר הגבוהה ביותר בספרד, הר טיידה. למרוץ מגוון מרחקים - אולטרה מרתון של 102 ק״מ, 67 ק״מ, מרתון 43 ק״מ וחצי מרתון 20 ק״מ.
 
איירונמן קלגנפורט, אוסטריה (יולי)
 
איש ברזל זו לא תחרות שמחליטים עליה באופן ספונטני, אלא שמתאמנים אליה חודשים ארוכים. אבל אם ענף הטריאתלונים קורץ לכם, דעו כי טריאתלונים רבים כמו גם תחרויות איש ברזל מתקיימים בקיץ כדי לאפשר שחייה נוחה בים, אז כנראה שמצאתם את המולטי-ספורט שלכם! אחת התחרויות הבולטות היא האיירון-מן באוסטריה המתקיים מדי יולי.
 
 
מרתון סן-פרנסיסקו (יולי)
 

לא בדיוק מרוץ לתוצאה, לאור העובדה שסן-פרנסיסקו משופעת בגבעות. מדובר במרתון של עליות וירידות אבל כזה שעובר בנופים מדהימים ואייקונים כמו גשר הגולדן גייט והשכונות הצבעוניות של העיר.  למרות החודש הבעייתי, בדרך כלל המרתון הזה זוכה במזג אוויר מושלם.
 

 
אולטרה מרתון מון-בלאן (אוגוסט)
 
אולטרה מרתון הררי, מתחרויות האולטרה הפופולאריות בעולם שמתקיימת מדי שנה בהרי האלפים עם מסלול החוצה מדינות - צרפת, איטליה ושווייץ. המרחק הוא כ-166 ק״מ, עם גובה מצטבר של 9,600 מטרים. יש כאלה שיבחרו לבצע את התחרות בריצה ויש כאלה שישלבו ריצה והליכה. חוויה אמיתית.
 
 
מרתון פטרה המדברי (ספטמבר)
 
ב-1 בספטמבר הילדים יחזרו ללימודים ואתם? מה אומרים על לתת קפיצה לירדן ולהשתתף במרתון פטרה המתקיים ביום הראשון של ספטמבר? מרתון שטח מאתגר במיוחד העובר דרך נופי פטרה המדבריים לצד מערות, מחילות וכל מה שמייחד את חלקת הטבע המדהימה הזו. וגם קרוב לבית!
 

שיתוף


תגובות