קפוץ לתוכן

להזיע עם הטלפון: אפליקציות הכושר הכי חמות

אין באמת תחליף לחדר הכושר, מועדון הקרוספיט או קבוצת הריצה. בכל אלו תקבלו גם אלמנט סוציאלי חשוב ותזכו להתאמן ליד אנשים אחרים, כך אולי תגדילו לא רק את המעגל החברתי אלא גם את האפקט התחרותי שבאימון. מצד שני, לא תמיד יש זמן או יכולת לצאת מהבית וללכת להתאמן. אז מה עושים? מוותרים על האימון? מה פתאום!
אחד היתרונות הברורים באפליקציות הכושר שהחלו לצוץ בכל מקום הוא שאפשר לבצע את האימונים בכל מקום ולא צריך אפילו ציוד מיוחד לרובם. יתרון נוסף הוא שאפשר לעקוב אחרי ההתקדמות שלכם - כי הכל רשום ומתועד. הן גם מציעות תכניות אימון מגוונות ומתאימות את עצמן למה שבא לכם באותו הרגע - אימון פונקציונלי, אימון CORE או אולי בכלל אימון HIIT. רק תחליטו ותקליקו ואתם שם.
 
הנה כמה אפליקציות שכדאי להוריד לטלפון אם אתם בקטע של אימונים עצמאיים:
 
FREELETICS
 
חינמית, עם רכישות בתוך האפליקציה.
 
אם אתם רוצים אימון פונקציונלי קצר וממוקד שיותיר אתכם מזיעים וחזקים יותר, זו האפליקציה בשבילכם. היא מציעה אימונים שנעים בין 5-30 דקות, ואם תשלמו אקסטרה עבור מאמן אישי, תקבלו גם תכנית אימונים מותאמת עבורכם.
 
 
PEAR
 
חינמית, עם רכישות בתוך האפליקציה.
 
אפליקציית אימונים הכוללת אימוני כוח, סיבולת ויוגה. אם יש לכם רצועות TRX או רולר ספוג אז תוכלו אפילו ליהנות מאימונים מותאמים לכך. כלומר - יש לכם את היכולת לבחור בין אימונים עצימים לאימוני התאוששות. האפליקציה מציעה (בתשלום נוסף) מאמנים שידריכו אתכם (וגם ידרבנו) תוך כדי האימון.
 
 
MONKEY METHOD
 
חינמית, עם רכישות בתוך האפליקציה.
 
בין אם המטרה שלכם היא להצליח לבצע עליית מתח או עמידת ידיים, האפליקציה הזו היא לאנשים שרוצים להתמקצע בשלל תרגילי הקרוספיט והאימונים הפונקציונליים. האפליקציה מתאימה את התרגילים לפי רמות (מתחילים, בינוניים ומתקדמים) ועוזרת לכם ללמוד אותם באמצעות סרטוני וידאו ידידותיים.
 
STRAVA
 
חינמית, אופציה של מנוי פרימיום בתשלום.
 
לאן כולם רצים (או רוכבים)? אם תיכנסו לסטראווה תגלו די במהרה. חלק נכבד מקהילת הרצים והרוכבים נמצאת כאן. לכאן תוכלו לסנכרן את אימוני הריצה שלכם משעון ריצה למשל (או להשתמש באפליקציה דרך הטלפון כדי למדוד את האימונים), ליצור קשר עם רצים אחרים, לגלות מסלולי ריצה, לראות את השיאנים של כל מסלול/מקטע ובגדול להרגיש חלק מקהילה. אם אתם מטיילים בעיר זרה, זו גם אחלה דרך למצוא מסלולים מומלצים לרוץ בהם.
 
 
DAILY BURN
 
בתשלום.
 
בתשלום חודשי צנוע, תקבלו גישה לספריה של אלפי אימונים יומיים המבוססים על משקל גוף, שאתם יכולים לבצע בכל מקום, בכל זמן. החל מקיקבוקסינג דרך אימוני HIIT ועד מוביליטי. כמו מאמן כושר שמגיע עד אליכם.
 
 
YOGAGLO
 
בתשלום.
 
יוגה-גלו כשמה כן היא, אפליקציה המציעה תרגולי יוגה באורכים משתנים ובמגוון סגנונות - אשטנגה, ויניאסה, איינגר, פאוור… בקיצור, מה שמתחשק. האפליקציה גם תדע להציע לכם שיעורים על בסיס שיעורים שכבר ביצעתם ואהבתם.
 
 
TABATA TRAINER
 
בתשלום סמלי.
 
אפליקציה לאימוני טאבטה (אימון המבוסס על 20 שניות עבודה ו-10 שניות מנוחה, כפול 8 סטים) - עם אופציה להשתמש באימונים המובנים בתוך האפליקציה או להוסיף אימונים משלכם. העיצוב של האפליקציה צבעוני ומזמין עם מסך גדול שמאפשר לנווט בקלות. אתם יכולים גם להשמיע מוזיקה מהפלייליסט שלכם בזמן שאתם משתמשים באפליקציה.

שיתוף


תגובות