קפוץ לתוכן

תתחילו לעקוב: 10 אושיות כושר שכדאי לעקוב אחריהן באינסטגרם


חלק נכבד מהיום שלנו ״נשרף״ על רשתות חברתיות - פייסבוק, אינסטגרם, סנאפצ׳ט, טוויטר. מהרגע שהעיניים נפקחות ועד שהן נעצמות – הן מחפשות. מה מעניין? מה קרה היום? סרטון מצחיק, סרטון עצוב או משהו שיעורר בנו השראה. למרות מה שמקובל לחשוב, שיטוט ברשתות החברתיות הוא דרך לגיטימית לצרוך חדשות בימינו. הרי אם משהו מספיק חשוב, הוא בטוח יקפוץ מתישהו על הפיד. אבל מה לגבי סתם דברים שעושים לנו כיף? אושיות אופנה כבר הפכו את האינסטגרם לקריירה, אבל גם אושיות כושר ובריאות בארץ ובעולם יודעים ויודעות לנצל את הפלטפורמה לטובתם. הלוק הנכון, במקום הנכון עם הצלם הנכון יכול בקלות לגרוף עשרות אלפי לייקים. אז אם אתם בקטע של אימונים וכושר (וכנראה שכן, אחרת לא הייתם קוראים את הכתבה הזו), הנה אושיות הכושר שיגרמו לכם לקפוץ מהמיטה ישר למסלול הריצה (וגם אולי לרכוש קצת ביגוד וציוד ספורט על הדרך...)


 
Roco Runs
 מי? הן משלנו! אבל הן מייצגות נשים שרצות בכל העולם. למעלה מ-88 אלף עוקבים (בעיקר עוקבות) באינסטגרם.
כינוי באינסטגרם: roco_runs@
מה אפשר לראות שם? פרופיל קלאסי של נשים רצות מכל העולם, בעיקר נופים אורבניים והרבה שיק וסטייל. אם את אישה, זה הפרופיל שייתן לך השראה לצאת לריצה.
 
 
מאי מור
 מי? מאי מור היא מאמנת כושר וזומבה, גולשת גלים, וגם ממובילי טרנד ה״טוורקינג״ בארץ. זה אומר שיש מאות בחורות שבאות לנענע את הגוף לפי התנועות שהיא מכתיבה. יש לה כמעט 10,000 עוקבים (שזה הרבה יחסית למחוזותינו). כעת אתם יכולים גם לראות אותה בתכנית ״המאמנים״ בערוץ הוט בידור ישראלי. 
כינוי באינסטגרם? Maymor.tv@
מה אפשר לראות שם? בעיקר תמונות מעוררות קנאה של מאי מדגמנת גזרה מושלמת ומלאת אנרגיה. כמובן ישנם גם הסרטונים הקצרים של שיעורי הטוורקינג שלה ותמונות שלה מדגמנת מותגי ספורט ולייף-סטייל שהיא משתפת איתם פעולה. החיים הטובים זה כאן.
 
Anna Kosova
 מי? אנה קוסובה היא אתלטית רוסיה בלונדינית וחביבה עם תוצאות לא רעות אבל גם לא מקצועיות (3:12 במרתון, 40 דק׳ ב-10 ק״מ). יש לה ״רק״ 23 אלף עוקבים באינסטגרם אבל עדיין שווה לעקוב אחריה אם ריצה זה הקטע שלכם. 
כינוי באינסטגרם?Annjoyrun@
מה אפשר לראות שם? בעיקר תמונות של אנה רצה ברחבי העולם – לנוף הרים מושלגים, פארקים ירוקים ובמירוצים שווים כמו מרתון ניו יורק. אנה גם מפרסמת לפעמים תמונות המסכמות את הריצה שלה בליווי סיפור.
 
Danielle Peazer
 מי? דניאל פייזר היא רקדנית ודוגמנית שהפכה לאושיית רשת. היא שגרירה של חברת ״ריבוק״, מנהלת בלוג וערוץ יוטיוב פופולאריים ומקדישה את חייה לקידום אורח חיים בריא וכושר גופני. היא אפילו יצרה תכנית הרזיה וחיטוב של 12 שבועות ומוכרת אותה אונליין. 1.2 מיליון עוקבים באינסטגרם. 
כינוי באינסטגרם? daniellepeazer@
מה אפשר לראות שם? בעיקר תמונות לייף סטייל ושיק. ספורט הוא לא העיקר אבל יש לו מקום נכבד ביצירת הפנטזיה של החיים המושלמים של דניאל פייזר.
 
Mathew Fraser
 מי? אושיה ידועה בעולם הקרוספיט עם 540 אלף עוקבים באינסטגרם.
כינוי באינסטגרם? Mathewfras@
מה אפשר לראות שם? הרמת מוטות, קפיצה על ארגזים, הרבה משקלים ואנשים חטובים. כוח הוא שם המשחק כאן.


 
Tanya Poppett
 מי? טניה פופט היא מאמנת כושר אוסטרלית עם 350 אלף עוקבים באינסטגרם.
כינוי באינסטגרם? Tanyapoppett@
מה אפשר לראות שם? היופי אצל פופט הוא הגיוון. היא מעלה תמונות שלה במקומות מדהימים עוסקת במגוון תחומים של כושר: ריצה, הליכה, אגרוף, יוגה, מתיחות, TRX ומה לא בעצם? לראות ולקנא.
 
Rachel Brathen
 מי? מלכת ה״אונליין יוגה״ עם למעלה משני מיליון עוקבים באינסטגרם. מחוץ לאינסטגרם היא מעלה סרטונים ומארגנת מחנות אימונים של יוגה. בתוך האינסטגרם היא בעיקר עושה חשק לעמוד על הראש.
כינוי באינסטגרם? yoga_girl@
מה אפשר לראות שם? תמונות של רייצ׳ל עושה יוגה, תמונות של רייצ׳ל בהיריון עושה יוגה, תמונות מתוך הריטריטים שהיא מארגנת וגם סתם תמונות לייף סטייל ותמונות משפחתיות שלה עם בן זוגה הבלונדיני המהמם.
 
Robin Arzon
 מי? רובין ארזון קוראת לעצמה ״אתלטית רחוב ניו יורקית״. אחרי הפרופיל שלה באינסטגרם עוקבים למעלה מ-82 אלף איש.
כינוי באינסטגרם? Robinnyc@
מה אפשר לראות שם? תמונות אורבניות מאוד של רובין מתאמנת בריצה, סייקלינג, אימוני סטודיו ועוד. התמונות קצת יותר אותנטיות ולא מאוד מלוטשות כמו בפרופילים דומים ויש בהם אווירה ניו יורקית חזקה.
 
Alex Honnold
מי? והנה סוג אחר של ספורט. אלכס הונולד הוא מטפס הרים והפרופיל שלו מרתק, בהנחה שאין לכם פחד גבהים. כ-450 אלף עוקבים באינסטגרם.
כינוי באינסטגרם? Alexhonnold@
מה אפשר לראות שם? הרים, נופים, טבע והרבה מטפסים.
 
Jessamyn
 מי? והנה משהו שייתן לכם השראה מכיוון אחר לגמרי. ג׳סמין אוהבת לעשות יוגה, והיא גם בחורה מלאה. היא מתעדת את ההתקדמות שלה בעולם היוגה דרך תמונות וסרטים וזכתה עד כה ל-247 אלף עוקבים.
כינוי באינסטגרם? Mynameisjessamyn@
 
מה אפשר לראות שם? אישה אמיתית, בלי פילטרים ובלי חוזה בסוכנות דוגמנות. כזו שרבים מאיתנו יכולים להזדהות איתה. כזו שלא מתביישת באיך שהיא נראית ושנותנת קול להרבה נשים. ואם זה לא ייתן לכם השראה, אנחנו לא יודעים מה כן...

 

שיתוף


תגובות