קפוץ לתוכן

רוכבים לבירה


בדומה לענפי ספורט רבים, גם רכיבה על אופניים היא ענף ספורט המחבר בין אנשים ויוצר סביבו קהילה. לכן אם אתם אוהבים לרכוב, סביר להניח שתאהבו את הברים האלה מרחבי העולם, שהפכו את האופניים לקטע שלהם.

רוכב אופניים נכנס לבר.
לא, זו לא תחילתה של בדיחה, אלא תופעה שהתחילה בארה״ב וזולגת כבר לאירופה.
בדומה  לברים של כדורגלנים או כדורסלנים, גם רוכבי האופניים החלו להיפגש בברים אחרי רכיבות ארוכות בביגוד הספורטיבי ולצד האופניים, וכך הפכו ברים רבים לכאלה המזוהים עם רוכבי אופניים. רוב הברים מפוזרים בערים לא מרכזיות (היכן שיש שבילים ומסלולים לרוכבים) וחלקם אפילו לקחו את הרעיון עד הסוף והתאימו את העיצוב והתפריט ללקוחות חובבי האופניים.
 
אז תגללו ותתגלגלו לבירה.
 
 Gestalt Haus
פיירפקס, קליפורניה
 קהל נפוץ: היפים, רוכבי שטח מתקדמים.


 
בתור מוקד עלייה לרגל לרוכבי אופני הרים, פיירפקס מתהדרת בשני ברים לרוכבים. ״גסטלט״ הוא המועדף מבין השניים בשל האווירה השכונתית והחמימה. העיצוב לא ברמה הכי גבוהה (שולחנות פיקניק) אבל מסתדר עם אופי הלקוחות (כאמור, רוכבי הרים). בתחום הבירות הבר הזה מצטיין בבירות מיוחדות, כמו בירות בוטיק בלגיות וגרמניות, בירות מהחבית וגם קצת אוכל שהולך לצד הבירות (נקניקיות למשל). בשביל הפאן מפוזרים במקום גם משחקי שולחן.
  
Oskar Blues Bar and Grill
ליונס, קולורדו

קהל נפוץ: רוכבים אוהבי מוזיקה
באוסקר בלוז אפשר למצוא גם בירה טובה וגם מוזיקה טובה, שילוב לא רע בכלל. מדובר במבשלת בירה שהשיקה אפילו ליין של אופניים. חוץ מהבירה, יש כאן גם תפריט אוכל מושקע וכמובן מוזיקה חיה איכותית.

Powerhouse
היילי, איידהו
קהל נפוץ: רוכבים מכל הסוגים
אל הפאוור האוס מתנקזים רוכבים רבים משום שלא מדובר רק בבר, אלא בבר המשלב חנות אופניים, איזור שירות לרוכבי אופניים ובית קפה. ארוחות הבוקר מותאמות לאנשים שחזרו מרכיבה ארוכה באיזור סאן ואלי.
 
 Redbones
סאמרוויל, מסצ׳וסטס
קהל נפוץ: רוכבים, מלווים ושליחים שמחפשים לאכול ולשתות טוב
הבר ממוקם בפרברי בוסטון, וטוען להיות המקום הראשון במדינה שהגה את רעיון שירותי חניית אופניים. כשמגיעים לכאן, קודם כל מפקידים את האופניים בחניה שמורה ומאובטחת. לאחר מכן יכולים לפנות לבירה המשובחת ולאוכל שרובו על טהרת הבשר. לחלק מהמנות אפילו יש שמות שקשורים לעולם הרכיבה, כמו למשל Rib Rider למנת הצלעות.
 
 
Over The Bar Bicycle Cafe
פיטסבורג, פנסילבניה



קהל נפוץ: רוכבי אופניים, חברים של רוכבי אופניים וכל מי שאוהב אופניים
אנשים שמגיעים לקפה OTB אוהבים אופניים, אבל זה לא אומר שהם רוכבי שטח מיומנים. גם רוכבי אופניים עירוניים שמחפשים מקום לרכוב אליו ולהחנות את האופניים (שפע של חניות אופניים בחזית בית הקפה) מגיעים לכאן. מדובר בבית קפה שכונתי, חביב וחייכני בו יש פסלים ועיצובים מעולם האופניים, מפות אופניים על הקירות ואפילו כלים עם איורי אופניים. אפילו מתקן נייר הטואלט בשירותים עשוי מחלקי אופניים. המיקום של בית הקפה אידיאלי: רחוב אחד מהחלק הדרומי של שביל רכיבה פופולארי.
 
 
BeerBikes
הולנד
 קהל נפוץ: אנשים שאוהבים לשתות ולרכוב
 במקרה הזה מדובר בבר שמעניין בעיקר את התיירים, אבל מכיוון שמדובר בבר שהוקם על אופניים חייבים להזכיר אותו. ביר-בייקס הוא בר נייד, שעומד על גלגלים ולמעשה נראה כמו אופניים ארוכים במיוחד. יש בו 17 מקומות ישיבה והוא מגיש בירה ונשנושים.
 
 
Caffe Terry
טייוואן



 קהל נפוץ: רוכבים נודדים וכאלה העובדים בתחום
 רוב אופני הקרבון מגיעים מטייוואן. תעשיית האופניים בטייוואן גדולה ומפותחת וכך גם קהילת הרוכבים המקומית. קפה טרי הוא מקום מפגש של רבים מהרוכבים, כמו גם מקורבים לתעשייה וסוחרים בתחום. מגיעים לכאן לפני הרכיבה לתדלק קפאין, ואחרי הרכיבה ליהנות מארוחת בוקר ושיחה קלילה על מה שמעניין באמת…
 
 
Il Re Del Cappuccino
מנסומאנו טרמה, איטליה
 קהל נפוץ: מקומיים, מטיילים ורוכבים מפורסמים
 המקום המאוד איטלקי הזה, ממוקם 30 מייל צפון-מערבית לפירנצה, ונחשב נקודת עצירה לרוכבים המבצעים אימונים באיזור. הבעלים מגיש קפה בנקודה הזו מאז 1948 והוא חובב אופניים מושבע. אפשר לדעת זאת מחולצות הרכיבה המפוזרות על הקירות, וגם מהתמונות הממוסגרות שלו ברחבי בית הקפה, כשהוא מצולם עם רוכבים מפורסמים שעברו במקום. המקום לא מגיש אלכוהול כל כך, אבל הוא מגיש את אחד מהקפוצ׳ינו הטובים שתטעמו בחייכם.
 

שיתוף


תגובות