קפוץ לתוכן

מרוצי המכשולים המובילים בעולם!


יש אנשים שמרוץ רגיל זה פשוט לא מספיק עבורם.
בדיוק בשביל אנשים כאלה הומצאו מרוצי המכשולים, טרנד שתופס תאוצה בעולם כבר כמה שנים בקרב חובבי ספורט ואתגרים.
 
המשיכה במרוץ מכשולים, שהוא מתאים גם למי שלא מסוגל לרוץ 10 ק״מ במרוץ. הרבה כוח מתפרץ נדרש במרוץ מכשולים ולכן יכולים להתמודד איתו גם מתאמנים שמתקשים לרוץ ברצף.
 
לקראת ה-MUDRUN שמתקיים בתל-אביב ב-16 למרץ, אספנו עבורכם את 5 מרוצי המכשולים המובילים בעולם, כאלה שיכניסו אתכם לאווירה, יעשו לכם חשק וייתנו לכם טעימה ממה שבקרוב מגיע גם אלינו.
 
Tough Mudder 
הסלוגן של אחד ממרוצי המכשולים המובילים הוא: ״כנראה אירוע הספורט הקשוח בעולם״. ויש סיבה טובה לכך. המרחק הקצר ביותר הוא 10 מייל (כ-16 ק״מ) ולאורכו מכשולים באוריינטציה קבוצתית שיאתגרו גם אנשים חזקים וקשוחים במיוחד. בטאף-מאדר לא תמצאו שעונים או פרסים, כל הרעיון הוא לשרוד, לא משנה כמה זמן זה ייקח. גם אם מגיעים כיחידים ולא כקבוצה, כנראה שתסיימו את המסלול דבוקים לקבוצה כלשהי. אחד הצ׳ופרים הגדולים הוא הבירה שממתינה בסיום.

 
Spartan Race 
סדרת מרוצי ספרטן מאפשרת השתתפות בשלושה מסלולים: ספרינט, סופר ו-best (חיה). כל אחד מהם מאתגר בדרכו. רוב האנשים מתחילים עם מרחק הספרינט, 3 מייל של מכשולים מאתגרים, כולל זחילה מתחת לחוטי תיל, טיפוס בחבל ועל קירות. מסלולי ה״סופר״ וה״חיה״ נעים בין 8-14 מייל, ויש להם מוניטין של מירוצי המכשולים הקשים בעולם. מרוץ הספרטן מוסיף אלמנט של תחרותיות עם סדרת אליפות ספרטן, עם המתחרים המובילים מהתחרויות סביב העולם.
 

 
Zombie Mud Run 
קחו קצת בוץ, תוסיפו לו זומבים, והבנתם את הקונספט של המרוץ הזה. מרוץ מכשולים של 5 ק״מ, בו המשתתפים מתבקשים ללבוש חגורה עם שלושה דגלים שמייצגים את האיברים החיוניים שלהם (לב, מוח ומעיים). זומבים משוטטים לאורך המסלול, שמטרתם היחידה היא לחטוף כמה שיותר דגלים. אם אתם מצליחים לחצות את קו הסיום עם דגל אחד או יותר באמתחתכם - ברכותינו. אתם עדיין בחיים.
 
Warrior Dash 
מרוץ מכשולים של 5 ק״מ בו תמצאו 12 מכשולים שהופכים אותו למרוץ לא טיפוסי ולא קל בכלל. מארגני המרוץ אומרים שכל אחד יכול לעשות את המרוץ וכל אחד גם יכול לסיים אותו, אבל אל תתפתו להאמין לכך. המכשולים במרוץ הזה קשים במיוחד. המרוצים מתקיימים ברחבי ארה״ב.
 


Goruck Challenge 
מרוץ קשה במיוחד. האתגרים מבוססים על אימוני הכוחות המיוחדים בארה״ב, ומשלבים שלושה רמות קושי לבחור מהן - קליל, קשוח וכבד. האופציה הקלילה אורכת כ-5 שעות ונמשכת לאורך 7-10 מייל. א זה כבר נראה לכם קשה, באופציה הקשוחה והאופציה הכבדה נדרשים המשתתפים לסחוב תרמיל השוקל 10-15 ק״ג, תלוי במשקל המשתתף. שכחו את כל מה שידעתם על אתגרים פיזיים. אתגר הגורוק בא לבחון את הגבולות שלכם, עד כמה אתם מסוגלים לדחוף את עצמכם. אחוז המסיימים במרוץ הזה באופציה הקשה ביותר נע סביב ה-50 אחוזים. עםרובל
 
בקרוב אצלנו: Mud Run Tel Aviv 
ב-16 למרץ יתקיים בגני יהושע בתל אביב מרוץ המכשולים Mud Run בשלושה מסלולים לפי רמות קושי: 10 ק״מ, 5 ק״מ ו-2 ק״מ שמתאים גם לילדים. כ-10 מכשולים מאתגרים ממתינים למשתתפים במסלול הארוך. הולך להיות קשוח, אז אם יש לכם אומץ תנו קליק להרשמה: www.mudrun.co.il

שיתוף


תגובות