קפוץ לתוכן

איך תיראה השנה שלכם?

בכל שנה שמתחילה (עברית או לועזית), מיליוני אנשים מחליטים החלטות לשנה החדשה. ובערך אחרי שבוע, רוב ההחלטות האלה נשכחות. במיוחד אם מדובר בשאיפות גבוהות או מסובכות מדי, כאלה שקשה לעמוד בהן. אבל יש גם החלטות פרקטיות ופשוטות לביצוע, שכמעט כל אחד יכול לעמוד בהן.
בחרו את המטרה שהכי מתאימה לכם מתוך הרשימה ותעמדו בה!
 
  1. תזיזו את הגוף שלכם בכל יום!
 
זה לא חייב להיות אימון שלם. זה יכול להיות עלייה במדרגות במקום במעלית, הליכה במקום נסיעה במכונית, רכיבה על אופניים או סקייטבורד, או סתם לקפוץ בבית על חבל או טרמפולינה. העיקר שתהיו פעילים! רכשו לעצמכם מד צעדים לשנה החדשה ותתחילו לזוז.
 
2. תתחילו לעשות מדיטציה
 
אם אתם מחוברים לטלפון שלכם כמו לאינפוזיה - לפחות תנצלו את זה למשהו טוב! יש עשרות אפליקציות שמנחות אתכם למדיטציה יומית קצרה שאפשר לבצע בבוקר עם הקימה. קומו 10 דקות קודם, סגרו את דלת חדר השינה ונסו למצוא שקט פנימי וזמן לעצמכם עם האפליקציות האלו או בלעדיהן. זה ישנה לכם את כל היום.
 
3. צאו מאיזור הנוחות שלכם
 
אם אתם כבר מתאמנים באופן קבוע, גם שם אפשר לאתגר ולגוון. הגיע הזמן לצאת קצת מאיזור הנוחות ולהציב לעצמכם מטרה גדולה יותר - הירשמו לתחרות שמאתגרת אתכם. המרחק לא משנה, העיקר שהוא גבוה יותר ממה שהתרגלתם. הקצב לא משנה, העיקר שזה קצב מהיר יותר ממה שכבר עשיתם. שימו מולכם מטרה והאימונים יהפכו להיות מדרבנים ומעניינים יותר.
 
4. תישנו יותר
 
לשינה יש השפעה גדולה על איך אתם מתנהגים ופועלים אחרי שאתם מתעוררים. נסו לבחון איך אתם מתנהגים כשאתם ישנים לפחות 6 שעות בלילה, ולמצוא לכם בוקר אחד בו אתם קמים באופן טבעי - בלי שעון (נכון, אם יש ילדים קטנים זה קצת יותר קשה).
 
5. שמרו על התזונה
 
גם לתפריט תזונה חדש יש דרך להכניס בנו מוטיבציה ועניין. לא מדובר בהכרח על ״עוד דיאטה״ אלא על שינוי סגנון חיים. זה יכול להיות תכנית של טבעונות/צמחונות לחודש אחד, ניקוי רעלים, מעבר לתזונה טבעית, פליאו או כל דבר אחר שמעניין אתכם ושתמיד רציתם לנסות… נסו ואולי תמצאו את הדבר הנכון עבורכם, זה שגם תצליחו להתמיד בו.
 
6. נסו ספורט חדש
 
תמיד רציתם לגלוש או לנסות את הסאפ הזה שכולם מדברים עליו? נפתח לכם בשכונה מכון קרוספיט וכבר נכנסתם לראות אותו חמש פעמים ויצאתם? ממש בא לכם להירשם לקבוצת ריצה? לנסות טריאתלון? אנחנו כל הזמן מדברים על מה שאנחנו ״צריכים לעשות״ במקום פשוט לעשות את זה. אז נכון שלהיכנס לחוג או מועדון כושר חדש זה קצת לא נעים בהתחלה, ואתם תרגישו הכי פחות מכולם. אבל יש לנו חדשות - זה משתפר. ממש מהר. אז תפסיקו לחשוב על אחרים ותחשבו על עצמכם ומה שיעשה לכם טוב.
 
7. תאהבו את עצמכם יותר
 
ובהמשך לסעיף הקודם, תעשו את מה שעושה לכם טוב ואז גם תרגישו יותר טוב לגבי עצמכם. וברגע שתרגישו טוב לגבי עצמכם, השנה הזו כבר תיראה הרבה יותר טוב.
 
שנה טובה!

שיתוף


תגובות