קפוץ לתוכן

פותחים את 2019

 
שנה חדשה מתחילה ואיתה טרנדים, החלטות ויעדים חדשים.
איזה אימון כושר אתם חייבים לנסות השנה? מה האתגר שיביא לכם מוטיבציה להצליח? איך תיראה השנה שלכם בתחום הספורט, הכושר, התזונה והבריאות?
בחרו את שלושת היעדים שהכי מסקרנים אתכם ברשימה וצאו לדרך!

אימוני HIIT
מתברר שהאימונים הקצרים לא הולכים לשום מקום, הם רק הולכים ומתקצרים. המתכון המנצח של אימון מחזורי המשלב בין סיבולת ואירובי לבין תרגילי כוח עם הפסקות קצרות ממשיך להוכיח את עצמו ולסחוף אחריו אנשים שקצרים בזמן ורוצים לעשות אימונים אפקטיביים. אם אתם עונים להגדרה - תנסו, זה רק חצי שעה.
 
פק״לים
כן, ממש כמו בטירונות, אימוני הכוח עוברים להיות פשוטים יותר - כאלה שאפשר לבצע בכל בית. שגעון הקרוספיט, האימונים הפונקציונליים ותכניות הנינג׳ה החזירו תרגילים מבוססי משקל גוף למודעות. תחת קטגוריה זו נכללים תרגילים כמו שכיבות סמיכה, כפיפות בטן, סקווטים, עליות מתח וכו׳. הם לא דורשים אביזרים או מכשירים מיוחדים ולכן פשוטים לביצוע, אז רדו ל-30!
 
יוגה
אחרי כמה שנים בהן הפילאטיס קצת דחק את היוגה הצידה, היוגה חוזרת לעניינים! אתגרי היוגה הולכים וגדלים, מכוני יוגה קטנים ואינטימיים נפתחים כמעט בכל מקום ובחודשי האביב, הקיץ והסתיו תוכלו למצוא מחנות אימונים של יוגה ברחבי הארץ כמעט בכל סוף שבוע. זה גם קצת קשור להתחברות לגוף ולמגמה הבריאותנית בתחום התזונה - או בקיצור, לטרנד הבא ברשימה.
 
טבעונות ו-plant based
לפני כמה שנים אנחנו בספק אם הייתם מוצאים כמעט בכל סופרמרקט זרעי צ׳יה, פשתן טחון, מי קוקוס, ג׳וגי ברי ושאר ״מזונות על״ שהפכו גם להיות חלק בלתי נפרד מקערות הגרנולה שלנו. כל בית קפה שמכבד את עצמו יגיש היום לצד החלב הרגיל (אם בכלל) גם חלב סויה, חלב שקדים, חלב אורז וחלב שיבולת שועל. קערת אסאי? הצחקתם אותנו. אנחנו יותר בעניין של Avocado Smoothie. אל תגידו שמן זית, תגידו שמן קוקוס או שמן שומשום.
הבלוגים הטבעוניים פורחים, האוכל הטבעוני נראה טוב ומושקע מתמיד, ותזונה נטולת גלוטן המבוססת על מרכיבים מהטבע כמו פירות, ירקות וקטניות הופכת לפופולארית. אז אם עוד לא עברתם מהפך בתזונה שלכם - זרקו כל דבר שיש בו סוכר שאינו ממקורות טבעיים או קמח לבן ותתחילו בעידן חדש.
 
אימונים בסטרימינג
יותר אנשים מעדיפים לעשות את הספורט שלהם בבית. אבל חלקם עדיין רוצים לייצר אפקטיביות מקסימלית באימון הביתי. בדיוק לצורך כך נוצרו אפליקציות ותוכנות שתפקידן להשאיר אתכם בבית, אבל לתת לכם להרגיש בחוץ. אימוני כושר אינטראקטיביים (עם מאמן ומתאמנים נוספים מהעולם), אימוני יוגה בסטרימינג, ואפילו אימוני רכיבה על טריינר בשימוש תוכנות כמו Zwift באמצעותה תוכלו לרכוב על ההרים האלפים, בכבישי איטליה או איפה שתרצו (וגם תרגישו את העומס על הרגליים, ממש כאילו אתם רוכבים במקום האמיתי), ולצדכם - רוכבים מכל העולם שמשתמשים באותה התוכנה. להרגיש בחוץ, להישאר בפנים.
 
שעוני כושר כפריט אופנה
גם אתם שמתם לב ששעוני הכושר הפכו להיות הרבה יותר יפים מבעבר? אפשר ממש לכנות אותם תכשיטי כושר. שעונים דקים, דיגיטליים, מבריקים, במגוון צבעים, עם אפשרויות כמו החלפת רצועות או שיבוץ אבנים - גם יפים וגם משמרים את סמל הסטטוס: שאתם אנשים שמתאמנים.
 
נינג׳ות
אין ספק שתכנית ה-Ninja Warrior כבשה את העולם ופתאום כולם רוצים לטפס על קירות, לזחול על קורות ולהיתלות על טבעות. שגעון הנינג׳ה לא פסח על ישראל וכבר ישנם מספר מועדוני כושר שמוקדשים לאימוני נינג׳ה, ומבטיחים לאמן אתכם לקראת העונה הבאה של נינג׳ה ישראל או בכלל, להטמיע את שיטת האימון של הנינג׳ה כדרך חיים. בגדול, מדובר באימוני כושר המבוססים בעיקר על משקל גוף, יציבות, גמישות והרבה כוח. אלא אם יש לכם פחד גבהים, מדובר גם באימונים די בריאים לגוף. וזה גם המקום להזכיר שהאימונים האלה יכינו אתכם ל-Reebok MudRun Tel Aviv 2019 שמתקיים במרץ הקרוב.
 
אימונים קבוצתיים
אמנם זה קצת סותר את הטרנד של אימונים ביתיים, אבל אלו שכן מעדיפים להתאמן מחוץ לבית - מעדיפים לעשות את זה בקבוצות. השנה נהיה אפילו פחות בחדרי הכושר באימונים עצמאיים ויותר במועדוני כושר בהם מתקיים אימון מודרך ל 10-15 מתאמנים המועבר על ידי מאמן - זה יכול להיות אימון ריצה, קרוספיט או פילאטיס, אבל זה יהיה אימון שתעשו יחד.
 
שתהיה לכם שנה מדהימה!

 

שיתוף


תגובות