קפוץ לתוכן

מירוצי החופים הטובים בעולם

           
מרוץ הרגאיי בג׳מייקה
 
מרתון, חצי מרתון ו-10 ק״מ בקצב הרגאיי מתקיימים בנגריל, ג׳מייקה, במסלול שעובר לאורך כביש החוף הצפוני של האי - שטוח ומהיר במיוחד. גביעי המנצחים הם בדמותם של בוב מרלי וריטה מרלי (לגברים ולנשים בהתאמה). לאחר המרוץ המשתתפים מוזמנים לטבול במים הכחולים של חוף Seven Mile המפורסם וליהנות ממיץ קוקוס טרי כיאה לקונספט של המרוץ.
 
מרתון הבהאמס
 
נקודת הזינוק והסיום של המרתון הזה מתחילה מול האוקיינוס האטלנטי. משם יוצאים המשתתפים למסלולים יפיפיים בנסאו, בירת איי הבהאמה הכוללים מרתון, חצי מרתון, 10 ק״מ ומרחקים נוספים. המסלולים שטוחים והמרוץ מסתיים, איך לא, במסיבת חוף עם בירות, מוזיקה ושאר פינוקים.
 
מרוץ רוקנרול בריביירה הצרפתית
 
מרוץ 10 מייל מסדרת הרוקנרול בניס, צרפת, עם נופים מדהימים של הריביירה הצרפתית. כמו שאר מירוצי הסדרה, גם כאן זוכים המשתתפים להופעות חיות של להקות ולקונצרט סיום חגיגי. במקרה הזה, המסיבה היא באווירת קרנבל, עם תחפושות וריקודים.
 
מרוץ Keys 100 בפלורידה
 
אולטרה-מרתון של 100 מייל אותו אפשר לרוץ לבד או כמרוץ שליחים בקבוצה של 6 רצים. הנופים הם בין היפים בארה״ב, כאשר המסלול עובר בכבישים ובגשרים תלויים ממש על פני הים - מתחיל ב-Key Largo ליד מיאמי ומסתיים בנקודה הדרומית ביותר של המדינה - Key West. למרוץ יש גם מסלולים של 50 מייל ו-50 ק״מ. 
 
מרתון הונולולו בהוואי
 
אחד מהמרתונים הגדולים בארה״ב, עם 24 אלף מסיימים. המרתון מתחיל בפארק אלה-מואנה ועובר דרך העיר הונולולו עד שמגיע לקו החוף - מסלול שטוח עם נופי הים הפסיפי. המסלול עובר גם בחופים עצמם - כמו חוף ואקיקי עם החולות הלבנים. על אף שהמרתון מתקיים בחודש דצמבר, הטמפרטורות די גבוהות, זו אולי הסיבה שאין למרתון הזה קאט-אוף. המסלול יישאר פתוח עד שהרץ האחרון יסיים.
  
מרתון ביג-סר
 
אחד המרתונים היפים בארה״ב, כאשר המסלול עובר כולו לאורך כביש 1 המפורסם מביג סר עד לכרמל, לנוף חופי קליפורניה. למסלול זה דווקא יש מגבלת זמן די קשה - 6 שעות, על אף שהוא כולל לא מעט עליות וירידות.
 
 
ואחד משלנו:
מרוץ החופים IKEA נתניה
 
במרוץ החופים איקאה נתניה תזכו לרוץ לאורך קו החוף, ליהנות מנוף הים הפתוח ואף לסיים את המרוץ על החוף עצמו. למרוץ ארבעה מסלולים - חצי מרתון, 10 ק״מ, 5 ק״מ, 2 ק״מ והוא מתקיים ב-5 באפריל במזג אוויר אידיאלי. מסלול חצי המרתון עובר בשניים מהחופים היפים בארץ, וגם בנוף שמורת האירוסים ובפארק שלולית החורף.
להרשמה: www.netanyabeachrun.co.il

שיתוף


תגובות