קפוץ לתוכן

חופשה של הלייף


בחופשה יכולים לקרות שני דברים: הראשון הוא שהזמן הפנוי מעבודה ולחצים דווקא ידרבן אותך להתאמן יותר. השני, שקורה לרובינו, החופש מוציא אותנו מאיזון ומהשגרה והאימונים נדחקים הצידה בגלל הטיולים, הילדים, המשפחה, הארוחות ושאר תירוצים.
 
חשוב להרגיש חופשיות ומשוחררות, במיוחד כשמדובר בחג החירות, אבל חופש מהעבודה והעיסוקים לא בהכרח אומר גם חופש מאימונים. על אחת כמה וכמה אם מרוץ הנשים מחכה לך מיד לאחר החופשה.
 
אז איך בכל זאת לשמור על מסגרת אימונים מינימלית שלא תוציא אתכן לגמרי מהשגרה ומכל מה שהשגתן עד כה?
 
בצעי אימונים קצרים יותר:
 
הילדים בחופש והמשפחה המורחבת מגיעה לארוחת חג? נראה שריצת השבת הרגילה שלך כבר אבודה. אז לא בטוח. אם את רגילה לריצת בוקר - צאי לריצה קצת יותר מוקדם מהרגיל ובצעי ריצה של 45 דקות בלבד. אם את רגילה לריצת ערב - נראה שיהיה קשה לצאת לאימון אחרי יום שלם עם המשפחה, אבל דווקא הריצה יכולה לשחרר אותך מכל העייפות ולהכניס בך אנרגיה ומוטיבציה. רק שימי לב שאת שומרת על אכילה קלה ולא כבדה מדי ב-3-4 שעות שלפני היציאה לריצה. זכרי - העיקר לא לוותר. גם חצי שעה של אימון עדיפה על כלום.
 
בצעי אימונים גם במקומות פחות שגרתיים:
 
בכל מקום כמעט אפשר להכניס אימון. בים? אפשר לשחק מטקות, לשחות בים או הוא רגוע, לבצע ריצה קלה של כמה קילומטרים לאורך החוף (כן, אפילו אם את יחפה ועם בגד ים). בפארק? אפשר לקפוץ על חבל, או להביא מזרון ולבצע תרגילי כוח ויוגה. גם אם זה לא אימון ריצה קלאסי, העיקר להמשיך להניע את הגוף ולזכור כל הזמן כמה הכושר עושה לך טוב.
 
אימונים בחופשה בארץ/בחו״ל:
 
אפשר ואף רצוי להתאמן בחופשה. זה מגוון, פותח את היום וגם מאפשר לאכול יותר בלי רגשות אשם :) אם זו חופשה בארץ אז אין בעיה, מצאי מסלול ריצה בטוח בקרבת מקום או התאמני בחדר הכושר של בית המלון, אם יש כזה. אם זו חופשה בחו״ל - כמעט בכל עיר גדולה ומתויירת יש פארק מרכזי או טיילת לאורך חוף/נהר שאפשר לרוץ בהם. בחופשת בטן-גב בחו״ל גם אפשר להתאמן - בחדר כושר, על החוף או במסגרת ספורט ימי או אימונים מודרכים שמוצעים לנופשים.
 
שמרי על התזונה:
 
אפשר לשחרר קצת בחופש, ומה לעשות שעם כל ארוחות החג כנראה שתאכלו קצת יותר מהרגיל, אבל זכרו שאחרי כל חג מגיע מוצאי החג. לא שווה להרוס את כל מה שבנית בשביל עוד פרוסת עוגה. השתדלו לשמור על שגרת התזונה שלכם, חפשו תמיד את האופציה הבריאה על השולחן (ואם אין כזו אז הביאו כזו בעצמכם), הימנעו ככל הניתן מנשנושים ומשקאות מסוכרים, ובקיצור אל תכניסו לגוף את מה שלא הייתן מכניסות אליו בשגרה.
 
 
נתראה מיד אחרי פסח בלייף ראן, מרוץ הנשים של תל-אביב וסופר-פארם. מה, עוד לא נרשמת??? אין כמו לדעת שיש למה לצפות גם אחרי החופש >> www.life-run.co.il
 

שיתוף


תגובות