קפוץ לתוכן

אימוני קיץ


בישראל כמו בישראל, אי אפשר לפספס שהקיץ הגיע, ובגדול. אז בעוד שאנחנו יכולים להמשיך לרוץ ולעשות את כל הפעילויות הרגילות גם בקיץ, מומלץ גם לפנות מקום לכמה אימוני סיבולת שפחות יבוא לכם לעשות בחורף, אבל אידיאליים לקיץ.
זה הזמן לגוון, להתנסות בענפי ספורט חדשים וליהנות מעונת אימוני ה-OUTDOOR!
 

שחייה

הספורט היחידי שלא מושפע ממזג האוויר, כי בתוך המים תמיד נעים. אתם יכולים לבחור בין שחייה בבריכה שמאפשרת אימוני שחייה משולבים ובנויים מראש, לבין שחייה בים שנחשבת למעט יותר מאתגרת בשל אלמנט הניווט וחוסר היכולת לנוח (כמובן תוך שמירה על כללי הבטיחות ורק כאשר מצב הים מאפשר). אם הטכניקה והבסיס שלכם טוב ותתמידו ב 2-3 אימוני שחייה בשבוע, תראו שיפור מהר מאוד. רצוי להגדיל את נפחי השחייה משבוע לשבוע. שחייה נחשבת לספורט בריא מאוד שכמעט ולא כרוכות בו פציעות, וגם למחזק מאוד.
כמה רחוק תגיעו? מתחילים יוכלו לשחות 1-1.5 ק״מ בחצי שעה. מתקדמים - כ-2 ק״מ.
כמה קלוריות תשרפו? כ-500 קלוריות ב-60 דקות שחייה.
 

חתירה

אם פחות חשקה נפשכם בחתירה לאורך הירקון (וכן, יש קבוצות שעושות את זה) אתם יכולים פשוט להצטרף לאחד משיעורי החתירה הנפוצים כיום בחדרי הכושר ומכוני הקרוספיט על מכונות חתירה. מדובר באימון מצוין גם לסיבולת וגם לבניית כל שרירי הגוף - כתפיים, גב, שרירי הליבה ורגליים. חתירה יכולה להוות תחליף מעולה (ונטול זעזועים) לריצה בימים חמים במיוחד, בהנחה שמתבצעת במקום ממוזג.
כמה רחוק תגיעו? מתחילים יוכלו לחתור 500 מ׳ ב-2-3 דקות. מתקדמים יעשו זאת ב-2 דקות ומטה.
כמה קלוריות תשרפו? 600-700 קלוריות ב-60 דקות חתירה.
 

רכיבה

רכיבת כביש זו דרך מצוינת לשרוף קלוריות גם בימי הקיץ החמים. את החום פחות מרגישים ברכיבה ומדובר בפעילות ששורפת לא מעט קלוריות וגם מפעילה הרבה שרירים - במיוחד אם אתם תופרים עליות או רוכבים במהירות עם התנגדות. אם אתם פחות בעניין של רכיבה בכבישים אז תמיד אפשר להצטרף לשיעור ספינינג או לעבוד בבית על הטריינר…
כמה רחוק תגיעו? תלוי כמה מהר תרכבו ומה תוואי הדרך. מתחילים ירכבו במהירות ממוצעת של כ-20 קמ״ש, מתקדמים יכולים להגיע למהירות ממוצעת של 35 קמ״ש.
כמה קלוריות תשרפו? 400-600 קלוריות ב-60 דקות רכיבה (תלוי בעצימות).



 

שיתוף


תגובות