קפוץ לתוכן

בואי נרוץ את תל אביב בלילה

המסלול, או: תל אביב יה חביבי
איפה תמצאו מרוץ לילה שעובר בכל הרחובות הכי מעניינים ולוהטים של העיר הכי אנרגטית בארץ? מתחילים באבן גבירול, דרך כיכר רבין ושדרות בן גוריון עד לברים ומסעדות של דיזנגוף שיושביהן יסתכלו עליכם בקנאה. משם לכיכר דיזנגוף המחודשת פלוס מיצגי תאורה מדליקים, דרך דיזנגוף סנטר (לא לעצור לקניות, כן?) עד כיכר התרבות (הבימה) שתמיד הומה באנשים שיעודדו אתכם. מקיפים את הכיכר, יורדים שוב בדיזנגוף (מחפשים פרצופים מוכרים בקרב הרצים שעוברים מולכם) לתוך בן גוריון וכיכר רבין. פרסה קטנה ליד שדרות חן (תרימו ראש, מנופפים לכם מהמרפסות) וממשיכים על אבן גבירול צפונה עד כיכר מילאנו (כן, איפה שזוריק - תוכלו לשבת שם על איזו ארוחת ערב ממש עוד מעט כשתסיימו). עוברים את הברים והמסעדות של יהודה המכבי, יש כאן וייבים טובים שייתנו לכם כוחות ל-2 הקילומטרים האחרונים עד לנקודת הסיום בספורטק של גני יהושע (ועכשיו מתחילה המסיבה האמיתית…). והכי נחמד - שכולם ביחד אתכם, במסלול אחד (עם מקצים מדורגים), אנרגיה משותפת של ריצה קצרה, איכותית וכיפית שמשאירה לכם טעם של עוד.
 
העיתוי, או: זמן מושלם למרוץ 10 קמ
אנחנו יודעים שקשה לדמיין את זה עכשיו כשאתם מזיעים, אבל תזרמו איתנו רגע במחשבות: סוף אוקטובר, הסתיו כבר בפתח. האוויר בערב קריר כזה ונעים, אפילו מסתובבים לפעמים עם שרוול ארוך דק. כל מירוצי חצי המרתון והמרתונים עוד לפניכם, עונת המירוצים רק בתחילתה. אין כמו מרוץ 10 ק״מ איכותי, במסלול שטוח, כדי לתת סיפתח לעונה. וכשהוא קורה בערב עם האוויר הנעים הזה - בכלל כיף.
 
המקצה החדש, או: שיא אישי זה הכי, אחי
נכון, מרוץ הלילה הוא מרוץ עם 25 אלף משתתפים וזה מתבטא במעט צפיפות בזינוק שמשתחררת בהמשך. מצד אחד זה כיף להרגיש חלק ממשהו גדול, עם הרבה אנשים, אבל מצד שני חשוב לתת מענה לרצים המהירים שמבינים את הפוטנציאל של מרוץ הלילה כדי לקבוע שיא אישי ותוצאה ואולי אפילו שואפים לשבור את שיא המסלול העומד על 31 דקות. לכן השנה לראשונה ייערך במרוץ הלילה מקצה מהיר שיוזנק לפני כולם ויאפשר למהירים שביניכם לנסות לשבור שיאים ללא הפרעות. כל הפרטים כאן.
 
אפטר-ראן פארטי, או: מה את/ה עושה אחרי המרוץ?
יש מירוצים שבאים אליהם בעיקר בשביל המטרה ויש מירוצים שבאים אליהם בעיקר בשביל האווירה! am:pm מרוץ הלילה של תל-אביב בהחלט משתייך לקטגוריה השניה. מכיוון שמדובר ב-10 ק״מ בלבד ושהכל קורה בשעות הערב, נשארות לכם אנרגיות בסיום לרקוד, ליהנות ולחגוג במסיבה הענקית שאנחנו מתכננים לכם עם מוזיקה, דיג׳ייז מובילים והפתעות נוספות. גם אופציות נוספות של אוכל לרכישה יעמדו לרשות המשתתפים וכך למעשה אין סיבה לעזוב, והכי שווה להישאר, גם אחרי שחוצים את קו הסיום. ואם בכל זאת חשקה נפשכם ליהנות מהעיר הגדולה - היא פרושה לפניכם עם עשרות ברים, מסעדות ומקומות בילוי במרחק של עד רבע שעה הליכה בלבד ממתחם הסיום. ככה זה כשאנחנו נמצאים במרכז העניינים.
 
רצים בקבוצה, או: אני והחבר׳ה
החבר׳ה מהעבודה, החבר׳ה מקבוצת הריצה או המכון, החברים מהתיכון, החברות מהפילאטיס, החברים מהיחידה, משפחות, זוגות ואפילו חברי מועצה. את כולם והכל כבר ראינו במרוץ הלילה שמאחד קבוצות של אנשים שבאים לרוץ יחד כמטרה משותפת וליהנות מערב מגבש של כושר, פאן ויציאה מהשגרה.
 

















קנו לעצמכם עכשיו את המתנה ל״אחרי החגים״
>>
 www.tlvnightrun.co.il
 

שיתוף


תגובות