קפוץ לתוכן

מסובבים על כל הראש

בין אם אתם רוכבי כביש או שטח, רוכבים תחרותיים או סתם בכיף שלכם, תחרויות האופניים הבאות לא ישאירו אתכם אדישים. לכבוד מקצה התחפושות החדש בסובב טורקי תל-אביב 2019 הבאנו לכם את תחרויות האופניים ההיתוליות, המצחיקות והמשוגעות ביותר.
 
  1. לרכוב עם שנורקל
מהתחרות הזו האופניים לא יוצאים נקיים. באירוע הזה המתקיים מדי שנה בויילס בבריטניה, נכנסים באמצעות אופני הרים ומסיכת שנורקל לבריכות ושלוליות ענק (עם האופניים) ולא בטוח שרואים שם יותר מדי דגים או אלמוגים…
לצפייה: https://youtu.be/BaEOzH4K7QQ
 
2. לזחול בולודרום
מסלול הולודרום בדרך כלל מתקשר לרוכבי כביש מקצועיים שעושים בו אימוני ספרינט במעגלים. אבל תחרות ה-Marymoor Crawl לוקחת את הולדורום לכיוון אחר לגמרי.
החוקים הם לסיים סיבוב אחד של הולודרום כמה שיותר לאט! אסור לחצות את קו הסיום לפני שהפעמון מצלצל. ואם רכבתם על אופניים בחייכם, אתם יודעים שמאוד קשה לייצר יציבות על האופניים ברגע שרוכבים לאט מדי.
התחרות הזו כבר לא מתקיימת אבל אין ספק שהיא ידעה לייצר סיטואציות מצחיקות. צפו: https://vimeo.com/101885379
 
3. אליפות העולם של ברומפטון
ברומפטון הוא מותג נחשב של אופניים מתקפלים. התחרות של ברומפטון מתקיימת מדי שנה בלונדון והיא נפתחת בכך שהמתחרים רצים אל האופניים שלהם, מרכיבים אותם ורק אז מתחילים לרכוב. בגדי רכיבה וטייץ לא מתקבלים כאן - יש קוד לבוש קבוע שכולל ג׳קט, חולצה מכופתרת ועניבה. 
לצפייה: https://youtu.be/pJX-mwCHJpg
 
4. BYOBW
אל תחרות ה-Big Wheel (או בשמה המלא bring your own big wheel) בסן פרנסיסקו יכולים לגשת רק אנשים מבוגרים עם תחפושות מושקעות ואופני ילדים קטנים. כידוע, מדובר בעיר עם לא מעט עליות וכך אפשר לצפות במתחרים מתרסקים עם האופניים הקטנים שלהם.
סרטון אחד שווה אלף מילים: https://youtu.be/-NA4PpCzP9g
 
5. Gony Pony
תחרות של 13.5 ק״מ בהרי סלובניה עם טיפוס ממוצע של 10.8% נשמע קשה מספיק, אבל תארו לעצמכם שאתם עושים את זה עם מה שנקרא Pony Bike - אופניים מתקפלים ללא הילוכים וללא קרבון שמשמשים בעיקר משפחות בסלובניה. גם כאן יש לא מעט תלבושות משוגעות.
צפו: https://www.redbull.com/si-sl/videos/goni-pony-uradni-video
 


ואחד משלנו:
מסלול FUN RIDE בסובב טורקי תל-אביב 2019!



























תחרות התחפושות והאופניים המשוגעים למשתתפי מקצה 8 ק״מ.
נרשמים למקצה 8 ק״מ בסובב טורקי תל-אביב ומגיעים לאירוע עם תחפושות סופר מושקעות או עם אופניים מקושטים בצורה מקורית. פרסים למקומות הראשונים! לפרטים נוספים והרשמה לחצו כאן >> https://www.sovevtlv.org.il/Categories.aspx?id=6564&cid=2684
 

שיתוף


תגובות